Tacksam

Bild

Idag är jag mycket tacksam för att jag fått flera positiva besked från klienter som väljer att vänta på mig medan jag är på min utlandsvistelse. Jag har jobbat hårt med att etablera mig och skapa en fast kundkrets under de 7 åren jag har drivit re:build (www.rebuild.se). Idag befinner jag mig precis där jag vill vara vad gäller mina arbetsuppgifter och mitt företag. Jag älskar det jag gör och vill gärna fortsätta med det när jag kommer hem men att dra iväg på en lång utlandsvistelse innebär naturligtvis att jag kunde tappat några uppdrag på vägen…..men som det ser ut nu vill alla stanna kvar! Detta innebär att jag kan njuta ännu mer av mina 9 månaders äventyr! Tjohooo det ska firas!

 

4 thoughts on “Tacksam

Kommentera

