Älskad Syster

Bild

På lördag gifter sig min lilla lillasyster Åsa med sin Victor. Det är underbart att se hur lyckliga de är. Det är en lycka som smittar av sig.

Jag funderar på mitt tal….känslosamt eller roligt eller kanske både och? Både Åsa och Victor är gråtmilda så jag fasar lite för den framtoningen. Känner mig för ovanlighetens skull lite blödig själv så den kombon blir nog lite väl vågad på lördag. Fast å andra sidan; hur säger man till sin älskade syster hur mycket hon betyder för mig utan att vara känslosam? Moment 22.

Kommentera

