Då kör vi!

Har lämnat semesterbubblan på Stocken och landat i Sävedalen och tagit på mig projektledarkepsen. Började idag ta mig an den låååååånga fix listan med måsten inför avresa. Inte ”barabara” alltså….många pusselbitar kvar innan jag är färdig. Det blir 12 intensiva dagar fram till avresa med mycket fix, socialt umgänge och jobbiga farväl. Sa hejdå till en kär person igår – jobbigare än jag trodde. Tur att jag inte ska flytta för alltid. Äventyret att åka känns mer spännande än någonsin. Snart händer det på riktigt!

20130814-132926.jpg

Kommentera

