Bring it on, autumn

Bild

Vaknade i morse och konstaterade att hösten har kommit. Kläderna överst i min koffert stämmer inte överens med dagens väder. Får gräva lite djupare i flyttlådorna för att hitta något varmt att sätta på mig. Suck.

Fast å andra sidan kan jag glädjas åt att JAG ÅKER TILL VÅREN OCH SOMMAREN I ZA………………så: bye, bye hösten….;)…..du kan vara hur jobbig som helst för i år bryr jag mig inte……;). GÖÖÖÖÖÖÖTTTTTT.

Idag står fix, fix, fix på agendan (apotek, flygbolag, kemtvätt, skadeanmälan, blablablabla och zzzzzzzznark) och sedan väntar umgänge med fina vänner. Längtar.

Kommentera

