Check nr 547

20130819-171550.jpg
Där satte vi den sista vaccinationssprutan i gäddhänget och nu är alla färdig dopade. På tal om gäddhäng så ser jag fram emot lyxen att kunna/hinna träna varje dag i ZA. Det är det enda jag med säkerhet vet att jag ska göra. Gym, vandring, klättring, löpning, tennis, simning. 🏊Lövliiiii! Göran laddar för något
galet ö-lopp i Göteborgs skärgård nästa sommar som tar 5 timmar. Själv laddar jag för att springa Wet Rock Race med Eva på Käringön juli 2014.

Fick precis en statusuppdatering från Sydafrika av Kattis. Vinterregnet har slutat och vårblommorna har börjat slå ut. Känner mig som en åtta åring som väntar på att tomten ska komma! Förväntansfull. Superladdad. Exalterad.

Kommentera

