Duracellkanin

Bild

Är det någon som har en högsta önskan om att se en livs levande Duracellkanin? Välkomna hem till ”mig” idag då för jag har ett ruggigt effektivt tempo. Tappade fart i och med vår ”nära-döden-magsjuka” så idag är det dubbelt tempo som gäller. Blir nästan lite rädd för mig själv. Och trött. På att vara fixare. Men nästa vecka är det semesterhjärna som gäller. Jag lovar er alla som tycker att jag är äckligt effektiv och ett kontrollfreak att jag kommer bli en flummig hippie och tappa det helt i ZA. Jag kanske t.o.m överlåter vd-posten för Grell AB till Hjördis. När jag sedan kommer hem som en förvirrad och förslappad människa kommer ni ångra att ni någonsin sa det. Hihihihihihihi. Jag gillar att vara effektiv. Det får ni stå ut med. Man känner liksom att man lever då. Och jag tror att vissa av er tycker det är bekvämt att jag lagrar det mesta i min hjärna för det frigör plats för trevligare saker i era hjärnor…..eller? 🙂

Cha, cha bitches som vi bloggare säger…..måste fortsätta fluffa. Har precis haft en blogglektion med Tilda och Liza som har bloggat sedan länge. Kolla deras fina bloggar på http://www.afrotilda.blogg.se och http://www.nattstad.se/lizalucia

TTYL (Talk to you later) 🙂
(Var det rätt Tilda ?)

 

 

Kommentera

