Älskade kattskrälle…

…..förlåt för att vi lämnar dig och drar söderut 💙😢. Tror faktiskt du får det bättre hemma. Puma och jag har i ärlighetens namn aldrig varit speciellt bundis. Det var G och barnen som absolut ville ha henne och hon har framförallt varit Lizas gosedjur i 7 år. Naturligtvis föll det på min lott att sköta om henne….Idag kom jag på mig själv med en tår i ögat när jag tänkte på katten. Herregud vet inte vad det tagit åt mig! Känner mig helt psyko 😭. Så mycket som jag gråtit den senaste veckan har jag inte gråtit under hela mitt vuxna liv (bortsett från när jag såg ”en officer och en gentleman” första gången). Underbart men känslosamt att ge sig av. Fasar för de sista avskeden. Har sparat de värsta till sist. La Familia.

20130824-162133.jpg

One thought on “Älskade kattskrälle…

  1. Tänk att jag skulle bli en kattälskare. Så bekvämt att ha en katt! Hon är världens mysigaste katt och frågan är väl om jon någonsin ska flytta från oss???;)

Kommentera

