Camping

I helgen åker vi till The Wild Beach Camp Paternoster på Sydafrikas västra kust för att tälta med 4 andra familjer (Hunneyballs och deras vänner) i naturreservatet. Det lär inte finnas något nät dit vi ska så jag hör av mig efter äventyret är över.

BildBild

BildBild

Vi har varit och köpt på oss lite utrustning för vildmarksliv och fått låna lite av fam Hunneyball. Fortfarande ingen värme på nätterna så det blir till att sova i uniformen, dvs joggingkläder och dunjackan. Spännande ska det bli!

Ikväll ska jag på dammiddag via Skype :). I 12 år har vi mammor i dagisgänget haft middagar varannan månad och vi har sååååå trevligt när vi träffas. Ikväll har tjejerna middag utan mig för första gången :(. Men jag ska vara med en stund via Skype! Mercan, Marina, Annika, Camilla, Benny och Karin: det ska bli urtrevligt att ”träffa” er ikväll. Ring mig INNAN ni druckit för många glas vin. Saknar er. Puss.

Ha en riktigt fin helg!

Kram

One thought on “Camping

  1. Säger…som vi alltid…vi syns vid korsningen 18.50….tänk nu får jag gå hem själv…laddat med spray:):):)ses på Skype….kramar i massor Camilla

Kommentera

