Liten vandring

Mulet och dryga 20 grader idag = perfekt vandringsväder. Jag, Göran och Diva styrde kosan mot Klein Helderberg som är ett stort vandringsområde nära oss. Några timmars vandring och lunch på det så hade även den här dagen svischat förbi…..😃😉.
Här poserar jag och Diva bland vinrankorna.

20131025-153231.jpg
En liten felbedömning av hunden gav som resultat att hon fastnade i en gyttjepöl. Varken hund eller husse var nöjda med det. 😜

20131025-153446.jpg
I området finns förutom vandrings- och cykelleder även gocart, paintball, grillplatser, laserdome och jordgubbsplockning. På cafét där vi åt lunch kunde man äta deras egna nyplockade jordgubbar. 6:- för en hel låda. 🍓 Vissa saker är jättebilligt här. Vi åt 2 kycklingsallad och 1 låda jordgubbar. Drack kaffe och vatten. 65:- för båda.
Hjöris smaskar jordgubbar.

20131025-154307.jpg
Nu har vi hämtat barnen från skolan och det är helg! 🎉🎈. Härligt med helg även om vi är lediga hela tiden. Önskar er en skön weekend oavsett var ni finns och vad ni gör. 💛💞

One thought on “Liten vandring

  1. Hej! Första gången jag är inne på er blogg o jag blir både glad och upprymd när jag följer er!
    Varför gjorde vi inte så här med våra barn för 25 år sedan? Ja, jag vet det var lite annat då men detta gillar vi och vill av hela våra Smögenhjärtan önska er allt gott och njut o utvecklas tillsammans!!
    Hälsn fr en pensionär i stormen och regnet på Smögen!!

Kommentera

