😍

HĂ€r ser ni HalloweengĂ€nget som knackade pĂ„ dörren hos oss igĂ„r kvĂ€ll. Liza och kvarterets barn. 👿 Liza stĂ„r lĂ€ngst bak med vitmĂ„lat ansikte och blĂ„tt paraply.

20131101-125940.jpg
DessvÀrre regnade det en hel del igÄr men nu nÀr solen skiner idag har vi glömt regnet.
I eftermiddag ska jag och Tilda pĂ„ Clos Malverne Spa (www.closmalverne.co.za) för en helrenovering. Tilda fick det i födelsedags present och jag följer med som chaufför och sĂ€llskap….hihihi. Jag har tur som har en man som inte gillar att gĂ„ pĂ„ Spa för dĂ„ fĂ„r jag ”offra” mig istĂ€llet.

Kommer ni ihÄg proteorna som jag plockade pÄ vandringen förra veckan? De Àr makalöst vackara Ànnu!

20131101-130605.jpg
Jag Ă€r sĂ„ fascinerad av att man kan plocka de hĂ€r skönheterna ute i naturen. đŸŒș
Önskar er en trevlig fredag. Avslutar med lektion 2 i afrikaans:
”Pasop” betyder….

20131101-131026.jpg
…..helt enkelt se upp. LĂ€tt som en plĂ€tt.
💚

One thought on “😍

Kommentera

