😱

….och sĂ„ Ă„kte han dĂ„……i morse….och jag tjöt som en 5-Ă„ring som blivit bestulen pĂ„ sin godispĂ„se. Göran frĂ„gade varför jag var ledsen och egentligen vet jag inte det. 😳 Jag tycker att det Ă€r fantastiskt kul för honom att göra denna resan och Ă€r egentligen inte orolig. Det handlar nog mest om att jag blev lite sentimental för att han Ă€r vuxen nu, att vi gĂ„r in i en ny fas och var 17 i förĂ€ldrahandboken finns det kapitlet? Jag kĂ€nde att det gick lite vĂ€l snabbt pĂ„ slutet….ena dagen:
VÀrldens mest fantastiska baby i vagnen, 1 mÄnad gammal.

20131105-154016.jpg
Och andra dagen vuxen och ”fĂ€rdig” att flyga ivĂ€g.

20131105-154330.jpg
Det gick helt enkelt lite vĂ€l snabbt. Även om vĂ€gen varit fantastisk. 💚💙

För den som Àr intresserad av/orolig för Viktors framfart pÄ den afrikanska kontinenten (Namibia, Botswana, Swaziland, Moçambique, Zimbabwe och Sydafrika) gÄr det att följa gruppens framfart pÄ http://stellenboschtrip.wordpress.com
Det Ă€r inte Viktor som skriver men man fĂ„r i alla fall lite info om var de Ă€r och hur de har det. 😃 SĂ€kert nĂ„gon redig tjej i gruppen som bloggar. đŸ‘Œ Tack snĂ€lla rediga tjej! Det blir nĂ€stan som att ha en GPS pĂ„ Viktor…..hahaha!

4 thoughts on “😱

  1. Hoppas nu att han fÄr det riktigt roligt! Ett minne för livet blir det ju helt klart. Och sÄ blir det som ett litet trÀningslÀger för dig. Innan han VERKLIGEN flyttar ut.

Kommentera

