Safari

BildImorgon bitti åker vi på en tredagars safaritur till Botlierskop. (www.botlierskop.co.za)

YES så kul!

Jag berättade för barnen att jag hade bokat tält som vi skulle bo i och när jag visade dem bilderna på våra ”tented suites” blev de lite besvikna. ”Mamma det där är inga riktiga tält! Det de är fusk och alldeles för lyxigt.” var reaktionen. Hehehehehe….gött att det var jag som bokade. Vi kanske kan sova i riktiga tält nästa gång vi åker på safari. (Eller inte….) Men den här gången blir det BEKVÄMT! Från början var det planerat att även Viktor skulle följa med men hans rundtur i Afrika dök upp istället. Så han fick som han ville :) . As we speak så tror jag faktiskt att han ligger i ett ”riktigt”, läs enkelt tält i den namibianska öknen. Undrar om han tänker på/saknar mammas lyxtält???!!!!!

Bilder från ”the tented suites”:

BildBildBild

BildBildBildOm ni tittar riktigt ordentligt tror jag att ni kan se att en liten del av vårt boende faktiskt är av riktig tältduk, eller????!!!

Diva har checkat in på the Hunneyball Spa & Luxury Resort med sin väninna Dixie så matte kan koppla av och njuta av de andra djuren.

Kommentera

