TillĂ„t mig att gapflabba đŸ˜ƒ

MattlĂ€ggaren har varit hĂ€r för att lĂ€gga ny matta dĂ€r vi hade haft en liten insjö efter lĂ€ckan i badrummet. Helt fantastiskt bra blev det! SĂ„ nöjd! 😃 (Jag börjar bli miljöskadad. NĂ€r vi flyttade in var mattan urlĂ€skig enligt mitt tycke. Nu tycker jag faktiskt om den…lite grand.)
20131118-192856.jpg
”Hur gick det till?” frĂ„gade jag Göran. HĂ„ll i er nu. Killen skar ut en del av mattan under vĂ„r sĂ€ng och la i korridoren. SĂ„ nu har vi ett stort hĂ„l under sĂ€ngen istĂ€llet 😃👍. Gediget hantverk. 😁 Jaja, whatever………..

Hot. Hot. Hot today. Inget klagomĂ„l Ă€nnu…bara lite gnyende. LĂ€xlĂ€sningen gick trööööögt pĂ„ altanen pga vĂ€rmen (och Ă€mnet?). Poolen var mer lockande. SĂ€g nĂ„got som nĂ„gonsin INTE Ă€r mer lockande Ă€n lĂ€xlĂ€sning? T.o.m stĂ€dning Ă€r roligare……

20131118-193651.jpg

20131118-193722.jpg

Har fortfarande vĂ€rsta partyrösten (lĂ€s Bonnie Tyler) sedan förkylningen. Gick dĂ€rför till Apoteket idag för dĂ€r Ă€r det sĂ„ fiffigt att man kan trĂ€ffa en sjuksköterska för diagnosstĂ€llande av enklare Ă„kommor. Utan att boka tid. Kostar 30 SEK. Ville kolla att jag inte hade halsfluss. Det var bara ett virus som sĂ€kert trivs jĂ€ttebra i vĂ€rmen. Fick med mig lite magisk kuckelimuckmedicin hem sĂ„ jag rĂ€knar med att kunna springa milen imorgon. 😳😁😝 Alla vi som testat medicin utomlands vet ju hur effektiv den Ă€r. SĂ€kert inte bra men vi vill ju ha resultat! Eller hur?

20131118-200644.jpg

2 thoughts on “TillĂ„t mig att gapflabba đŸ˜ƒ

  1. En av dagens höjdpunkter Ă€r att lĂ€sa om erat Ă€ventyr, vilken ”resa” ni Ă€r ute pĂ„. Varje morgon pĂ„ bussen pĂ„ vĂ€g till jobbet sĂ„ tar jag fram bloggen och uppdaterar mig. NĂ„gon gĂ„ng mĂ„ste man besöka Syd Afrika, ni har verkligen sĂ„lt in landet. Ha det kanon, kramar Annika

Kommentera

