Fina pappa <3

BildIdag har jag skypat länge med min pappa. Mamma var på dam/tant/kärringmiddag och både han och jag var pratsjuka så det avhandlades en hel del….framförallt planerade vi vad vi ska göra när de kommer ner om bara TRE futtiga veckor! Tjohoooooo! Jag längtar.

Bilden ovan togs i september när pappa var på whiskeyresa i Skottland. En reporter på whiskeyuppdrag bad att få fotografera min pappa och ha med bilden i sin artikel om destilleriet eftersom han tyckte att pappa hade ett intressant, kraftfullt, väderbitet och karismatiskt ansikte. Håller med till 100%. Dels för att det är sant och dels för att jag (dessvärre) har ärvt min fars rynkiga ansikte 🙂 och inte min mors babylena hud. Jag känner att jag gärna upplevs som intressant, kraftfull, väderbiten och karismatisk med alla mina rynkor när jag är 66 år. Vem vill se ut som en babyrumpa när man är 66 liksom……  ;). (Inte avundsjuk alls mamma!)

Kommentera

