Världspremiär

Igår var det världspremiär för mina Nutellamuffins på Rhenish Primary School. 🎉🎈🎊🎐. Eftersom Liza fyller år på lovet hade hon cupcakes med sig igår istället. En tradition på skolan. En annan tradition på skolan är att man på sin födelsedag får ha sina privata kläder istället för sin uniform. Det är fest!

20131120-151659.jpg

20131120-231445.jpg
Våra cupcakes var mycket uppskattade. Tur.

Igår köpte jag en fin-fin present till Göran. Han och jag är de enda på gymmet som träningssimmar i badkläder istället för simkläder. Jag i blingbling bikini och han i långa surfshorts. Duger inte…😁. Så igår slog jag till! På en präktig heltäckande baddräkt till mig och till Göran:
Tada!!!!!! Ett par Speedos!!!!

20131120-232150.jpg
Jag vet att vi tidigare konstaterat att Speedos är det värsta plagget som någonsin skapats till män…..men de är oerhört praktiska att träna i. Första semestern tillsammans med Göran på Sardinien 1991 hade han svarta Speedos. Jag var så nykär så att jag hade överseende med just den detaljen. Nåja. Tiderna förändras. Nu har JAG köpt ett par till honom och han har lovat tjejerna att inte använda dem när de är med och simmar. För enligt dem är det ett socialt självmord att klä sig i sådana. Efter det är man typ körd liksom. Bah.
Nu kvarstår min största utmaning. Att fotografera herr Grell i läckra Speedos. Oddsen på det? 😳 Skyhöga.

One thought on “Världspremiär

  1. De där cupcakes sen fantastiska ut!

    Men speedos… du vet att det finns lite större speedos, som mer ser ut som riktigt korta shorts men tighta, eller hur jag ska förklara. Såna har maken när han simmar.

Kommentera

