My Childhood Hero

Temat på maskeraden igår var Childhood Hero. Jag har haft många fina förebilder under min uppväxt och för detta är jag oerhört tacksam. Den personen jag valde att klä ut mig till igår är ett levande bevis på att det finns änglar även på jorden. Dessutom har hon under lång tid samlat på änglar i alla dess former och hennes samling är imponerande. Jag pratar om min moster Monica, min bonusmamma. Tack för att du varit och fortfarande är en av mina finaste förebilder. Jag älskar dig och saknar dig SÅ mycket. 💚

20131124-101003.jpg
Min mamma och moster framför vårt sommarhus på Orust i somras. 💜 Monica i röd tröja.

20131124-101333.jpg
Maskeraden igår var awsome!!!!! Mer om det sedan. Nu blir det stranden. Prognosen säger 37 grader i dag så det blir till att svalka sig i kallt havsvatten.

Kommentera

