OK. Jag erkänner….

…..jag har börjat julpynta lite. Hehehe.

20131126-115201.jpg

20131126-115230.jpg
Dagens ”catch of the day” i mataffären. Genialisk idé här i vinlandet. Små tomteluvor till flaskorna. Jag har det mesta i julpyntsväg i Sverige men DET hade jag inte sedan tidigare. Tilda och jag är jättenöjda. Görans suck hördes till Långtbortistanien. Fattar inte varför han fortfarande stretar emot julpynt efter 23 år med mig…hihihi 😝….undrar när han tänker resignera för det faktum att jag ÄLSKAR julpynt?! 😃😃😃😃😃😍😍 (egentligen har han redan gjort det men att erkänna det…..näääää det sitter långt inne….😍.) Göris älskling: ”it comes with the package”. 💚 Jag vet att jag kan bli lite extra-allt när det kommer till julen…men härlig julstämning blir det av det hela. 🎄🎅🎁

Kommentera

