Ny vĂ€n 😃

Idag Ät jag lunch med Annika som jag trÀffade pÄ gymmet i lördags. Annika Àr jurist, har doktorerat i internationell rÀtt, undervisar pÄ Stellenbosch Universitet, gift med en sydafrikan och har tvÄ smÄ barn, bosatt i Stellenbosch sedan 6 Är. Uppvuxen i BorÄs och trots att hon bott i Afrika i 9 Är hade hon sin hÀrliga dialekt kvar. Vi hade sÄÄÄÄ trevligt!
20131128-185138.jpg
Har investerat i en solhatt som redan efter ett par dagar blivit en favorit! Det Ă€r varmt och skoningslöst soligt nu men har man hatten med sig har man alltid lite skugga. 👍
20131128-190010.jpg
Mitt dagsverke idag har bestĂ„tt i att klippa hunden och göra henne fin! Grymt nöjd mĂ„ste jag sĂ€ga. Har alltid lĂ€mnat in henne pĂ„ ”salong” hemma i Sverige men kĂ€nde för att testa sjĂ€lv….,och det var inte speciellt svĂ„rt. Sist jag lĂ€t klippa henne hemma i Sverige var bĂ„de vi och hunden traumatiserade ett bra tag efterĂ„t eftersom vi fick tillbaks nĂ„got som liknade en kinesisk nakenhund. Har man köpt en lockig hund vill man att den ska vara lockig…och inte naken.

20131128-190217.jpg
Viktor du fĂ„r komma hem snart! Diva har tagit din plats vid matbordet….😁

20131128-190441.jpg

Kommentera

