Julafton nr 4….

Julafton nr 1: Viktor kom tillbaks från sitt äventyr. 5/12
Julafton nr 2: Mamma, pappa, Monica och Appelqvistarna kom hit. 12/12
Julafton nr 3: Cvek/Ohlsson kom hit. 14/12.

Idag: julafton nr 4!!! Finaste vännerna familjen Wittström landar kl 14.10!! Saknaden har varit stor då jag och Eva pratar och träffas nästan dagligen i Sverige. Vi tränar, promenerar och snackar mycket i telefon. Tack och lov för Skype säger jag. Men om några timmar är de här och då ska vi rivstarta deras semester med ett riktigt Grell/Wittström äventyr. Underbart. Släpar med mig hela min stora släkt in till Kapstaden och möter upp dem 😃. Sedan blir det gemensam utflykt i den vackra solnedgången.
Tobbe och Göran på landet:

20131222-112809.jpg
Jag och Eva på landet:

20131222-112943.jpg
Bättre än julafton!!!!!

Kommentera

