PT đŸ’Ș

NĂ€r vi var pĂ„ svenskmiddag i lördags var det nĂ„gra svenska triatleter med som just nu befinner sig i ZA för att trĂ€na. Det finns Ă€ven en hel del friidrottare pĂ„ plats för att trĂ€na eftersom klimatet hĂ€r lĂ€mpar sig vĂ€l för det. Triatleterna berĂ€ttade om sitt trĂ€ningsprogram. Jösses! Min egna trĂ€ningsinsats kĂ€ndes plötsligt ganska blygsam 😝. Nu har jag INGA planer pĂ„ att lĂ€gga 6-8 timmar om dagen pĂ„ trĂ€ning men inspirerad blev jag definitivt. Hösten/vintern hittills har varit en mycket bra trĂ€ningsperiod men nu kĂ€nns det som om det Ă€r dags att lĂ€gga in en högre vĂ€xel. Eftersom jag sjĂ€lv Ă€r sjukgymnast har jag inte kĂ€nt behovet tidigare av att ha en PT. Men nu har jag tĂ€nkt testa det för att optimera min body-toning-trĂ€ning och av den anledningen trĂ€ffade jag imorse RenĂ©e för invĂ€gning och mĂ€tning. PĂ„ mĂ„ndag kör vi. Tjoho! Byebye gĂ€ddhĂ€ng!?

One thought on “PT đŸ’Ș

Kommentera

