Före och efter bilder

Idag var det dags för Diva att uppsöka den sydafrikanska pälstrimmaren. Vi har högsommar här nu och det är VARMT även för oss som inte har päls.
Diva har halvlång lockig päls när hon är som finast enligt mig. Trots noggranna instruktioner har jag ibland hemma i Sverige till min stora förtvivlan fått tillbaks Diva snaggad! Då ser hon ut som en afrikansk ökenråtta. Ni kan kanske därför föreställa er mina instruktioner till den sydafrikanska kvinnan som skulle klippa min älskling. Omfattande. Hon hade aldrig sett en cockerpoo innan.
Före.

20140127-114922.jpg
Efter.

20140127-115028.jpg
Halleluja. Både jag och Göran var överens om att hon aldrig varit snyggare när vi hämtat henne hos trimmaren!
Dessutom stylad med ett presentsnöre på huvudet.

20140127-115230.jpg
Så SÖTT!
Har jag nämnt tidigare att det är väldigt billigt i ZA? 😜😉. Speciellt nu när Randen står i 0,59. Divas ”spabesök” brukar kosta 600:- hemma. Här betalade jag 80:-…….👍😚.

2 thoughts on “Före och efter bilder

Kommentera

