Finbesök

Jag tankar Viktor-energi och kärlek 💚 i några timmar och han tankar mamma-pappa-omsorg, ren tvätt och god mat. Alla nöjda och glada! 😃
Som en modern ungdom surfar han på datorn, messar på telefonen, käkar delikatess vindruvor (kontrast till studentkylskåpet 😁…han hade förresten ätit kokta bönor till middag igår…👍billigt och….äckligt) samtidigt som han svarar på mina 1000 frågor. Vi har inte setts på en vecka sedan han flyttade till Campus och han har massor att berätta. Ett virrvarr av personer och händelser för mig men jag konstaterar nöjt att han troligen har upplevt en av de mest händelserika och roliga veckorna i sitt liv. Life is nice.

20140128-163509.jpg
Underbart att ha honom hemma några timmar ❤.
Mormor: han ser frisk och nöjd ut. Har inte gått ner i vikt. Bara så du vet. 😉
Viktors Matie tröja. En Matie är en person som läser på Stellenbosch University. Kommer från engelskans mate, kompis. Fint.

20140128-171502.jpg

2 thoughts on “Finbesök

  1. Satte nästan mitt imaginära kaffe i halsen när jag såg skjortan, SU-studerandes smeknamn i plural är nämligen bara en bokstav från mitt namn… Där skulle man ha en plats för studentutbyte!
    Eftersom SU tydligen anses av många vara en viktig del i de afrikaanstalandes kultur kan det inte vara helt fel.
    Tycker fortfarande skarpt om bloggen! 👏

Kommentera

