Tävling på gång för mig och Karusellen

Jag har oväntat och glädjande nominerats i SuperSaverTravels tävling för att utse bästa bloggen inom kategorin ”Bo och Leva Utomlands”. Spontant kändes det ointressant att delta men när jag såg att priset var en bokpublikation av bloggen, precis som jag har planerat för ”karusellen” kändes det som om det var meningen att jag skulle vara med. 🙂 Varför inte? Alltid kul att testa på något nytt. Så ni som vill vara med att rösta får gärna klicka er in via logon nedanför och där välja kategorin ”Bo och Leva Utomlands”, skriva in namnet på bloggen (karusellgrell) och adressen (www.karusellgrell.wordpress.com). Lätt som en plätt. Tack! Tävlingen pågår bara till den 4/2, dvs det är bara 4 dagar kvar……

Travel Blog Awards 2013!
Upplev sveriges västkust och flyg till Göteborg!
2 thoughts on “Tävling på gång för mig och Karusellen

Kommentera

