Frälst 💜😍☀🏄

De 4 gångerna vi surfat med familj och vänner har givit mig mersmak så idag åkte jag ner till ”Ladies Surf” i Strand för att i 2 timmar förlusta mig i vågorna tillsammans med 10 andra housewifes…..och en random man som var där MED sin fru. Det verkade som om han ville att hon skulle surfa. Hon såg måttligt road ut. Vi andra hade dock hur kul som helst och jag är helt såld på detta. Så nu blir det ”Ladies Surf” på fredagar kl 9-11. Veckans-höjdpunkt-varning på den! 😉
Jag och min nya kompis: surfläraren Inge.

Jag har inte lärt mig att göra det där tecknet ännu…..det kommer säkert senare på kursen. Vet inte vad det betyder men det är säkert något coolt. 😁😳
20140131-123234.jpg

Medan jag var på surflektion har Göran varit ute på en strapats med Henrik Dunge. De har varit borta i 7 timmar nu (startade kl 6) för att bestiga ett av alla berg som ligger runt Stellenbosch och de lär vara rejält möra efter den turen. 🚶🚶Det är nämligen riktigt varmt och skönt nu. Sådär varmt och skönt så att man helst vill vara inne…..hehe.

One thought on “Frälst 💜😍☀🏄

Kommentera

