Min last 😘

Halleluja! 😇 Idag Ă€r det WorldNutellaDay! PĂ„ riktigt! NĂ„gon supersmart, begĂ„vad och passionerad person har utsett den 5 februari till Internationella Nutelladagen. SĂ„ alla NutellaĂ€lskare/missbrukare😬: lĂ„t oss idag njuta HELA dagen. Jag gĂ„r ut stenhĂ„rt med Nutella till frukost.

20140205-102711.jpg
Till lunch blir det definitivt en Nutellamilkshake pĂ„ Lizas’ och frĂ„gan Ă€r om jag Ă€ven kan kombinera kvĂ€llens planerade köttfĂ€rsmiddag med Nutella? Recept nĂ„gon?
Till min finfina vĂ€ninna Eva sĂ€ger jag: köp en Nutella till Ninni idag. Det Ă€r han vĂ€rd. 💚
För övrigt tipsade min vÀn Maria igÄr om den nyöppnade NUTELLA baren i Chicago. Man tackar!

20140205-103358.jpg
Watch out for the Nutellalovers. 💜. Sektvarning đŸ˜ŽđŸ˜±.

One thought on “Min last 😘

Kommentera

