Söndagsstatus

Trots seeeeen kväll för både oss och ungdomarna var gästerna uppe tidigt i morse för att njuta av dagen och solen. Tydligen var gårdagens utgång lyckad för det fnissas, tisslas och visas bilder på telefonerna. Idag vill de sola och bada, plugga (!), grilla, gå på stan och sedan bio. Låter som en perfekt söndag i mina öron 😃. Vi är själva trötta efter en sen kväll på Rainbow’s End för att fira Marie 50 år.
Solning och pluggning – check!

20140209-120710.jpg
Marie 50 år – check!

20140209-120851.jpg
Middag på 50-årsfesten: grillad spädgris. Mums! Stackars gris – check!

20140209-121153.jpg
Festlokalen: vingården Rainbow’s End. Mest personliga vingården vi varit på hittills. Hemma-hos-känsla – check!

20140209-121815.jpg
Ett längre inlägg om Rainbow’s End kommer. Ett måste om du är i krokarna!

Nu: planering inför start av arbetslivet i Sverige den 2/6. Första dagen att jobba efter en lååååång ledighet (nästan ett år 😃). Återupptar den dagen mitt arbete som sjukgymnast/hälsorådgivare/coach på mitt företag re:build (www.rebuild.se). Ska idag knåpa ihop en grovplanering för mitt första projekt som påbörjas då. Det ska bli kul att börja jobba igen. Älskar mitt jobb. Jag har fördelen att kombinera mitt jobb med ett stort intresse och egen livsstil. Får mycket energi av det! Men först ska jag vara ledig lite till….flygbiljetterna hem är bokade till den 28/5. Just nu är det blandade känslor inför detta men väl där kommer det kännas bra att åka hem. 😃

One thought on “Söndagsstatus

Kommentera

