FINALPLATS!!!!! Wiiiieeeehaaaaaa!

Tack vare alla er som röstat hamnade min blogg i finalomgång i tävlingen på SuperSaverTravel. Jag är oerhört glad, rörd och tacksam för att det var så många som röstade på ”karusellen”. Nu är jag alltså i final och det innebär att ni om ni vill kan rösta på min blogg igen. Det hade varit roligt om ni vill göra det eftersom jag ändå är i final :). Klicka in dig på logon nedan och välj Karusellgrell i kategorin ”Bo och Leva Utomlands”, ange din mailadress och allt är klart! Tack  🙂

Travel Blog Awards 2013!
Supersavertravel hjälper dig att hitta billiga hotell Göteborg.

Kram Marie ❤

Kommentera

