Favorit i repris!

Vilken svensk har inte suttit och njutit ett glas Mulderbosch rosevin i sommarvärmen? Av vingårdens 1 miljon roseflaskor/år exporteras hälften (!) till Sverige. Av den anledningen är vi svenskar väldigt populära där. Och vi ÄLSKAR denna gården! Det är så vackert, snyggt, magnifikt att man nästan tappar andan. Man blir helt tagen av både utsikten och stilen på deras loungeinspirerade vingård. Högsta poäng. Vinerna och maten är bra utan att vara fantastiska men presentationen är MVG.

Efter Ameliabesöket samlade jag ihop mig själv och 4 våta fläckar (kändes precis som om de var 6 år igen och jag hämtade hem dem från fritids) och åkte till Mulderbosch för mat- och dryckesintag (av annat slag än det mellanmålet jag brukade servera efter fritids). De serverar bara pizza och ostbricka på restaurangen och det gör de med den äran. Och vin. Naturligtvis.
Superdupersmaskiga pizzor.

20140212-203649.jpg

20140212-203720.jpg
Vackra omgivningar.

20140212-203814.jpg

20140212-203904.jpg

20140212-204000.jpg
Lite egopics på kvartetten.

20140212-204358.jpg

20140212-204626.jpg

20140212-204746.jpg
Efter att ha svullat pizza var alla ännu tröttare så det blev poolhäng och vila på altanen på eftermiddagen innan den stora klädprovningen drog igång. Jösses! Vilket tjatter! Utgång idag igen och livet leker. 💃💅👠💄Tur att flygresan hem är lååååång så de hinner vila upp sig lite. 😁. De håller dock stilen fortfarande med tidiga morgnar…imorgon är det väckning kl 7 för bestigning av berg med Göran. Superentusiastiska tjejer. De vill göra ALLT. Om de gillar ZA? Skojar du?! Jag tror de stannar kvar…sorry alla föräldrar 😳.

5 thoughts on “Favorit i repris!

  1. U N D E R B A R T vilka bilder!!! WOOOOOOOOW! Vilken lycka för tjejerna att få hänga med dig! Avis! Himmelen är ju galet blå!! Loungegrupperna, man vill ju bara slänga sig i dem med ett glas Mulderbosch! Dags för ett glas joooooos 🙂 PS: Jag har varit på soptippen idag ville bara berätta det. P&K

  2. Du har ingen aning om hur mycket jag önskar att jag kunde flyga dit och få
    se alla underbara platser du har visat bilder på. Det är nästan overkligt.
    Har kollat biljettpriser, vilka är överkomliga, men det är tiden som är problemet.
    Minimum ett dygn. Sista ggn jag hälsade på min son i Saigon, var jag totalt
    kaputt, när jag kom hem. Kanske åldern har nåt att göra med det (född -28)!
    Hur som helst så njuter jag oerhört av din blogg.
    Vilka härliga unga kvinnor!

Kommentera

