Pain in the ass

Några av mina klienter hemma i Sverige kallar mig kärleksfullt 😉 för PIA = pain in the ass. Det tar jag som en komplimang. 👍 Jag har själv skaffat mig en sydafrikansk PIA. Hon heter Renée och är överjävlig. I och för sig är det vad jag betalar för 😁 men ibland har jag lust att slå till henne. 😝 Idag avslutade vi vår 4:e träningsvecka tillsammans och på måndag är det dags att mäta för att se OM det blivit någon skillnad. Gulp. Fortsätter oavsett resultat ett tag till med Renée för trots allt är det underbart att träna med henne. Hon plockar fram 😡😈 ur mig.

20140213-144904.jpg

Kommentera

