SÅÅÅÅ spännande!

Fick idag följande info från tävlingsledningen i bloggtävlingen:

Vi presenterar nu en lista över hur ställningen såg ut i topp 3 kl. 16.00 måndagen den 17 februari. På fredag kommer denna lista att uppdateras ännu en gång innan vi avslöjar vinnarna i Travel Blog Awards 2013 veckan därpå.

1. Galen i Grekland 27%

2. Karusellgrell 18%

3. Aktuellt i Grekland 12%

Herregud! Det innebär att jag just nu ligger 2:A i tävlingen om bästa blogg om att bo och leva utomlands. Helt galet och väldigt roligt! Trodde aldrig att jag skulle komma hit men nu när jag är så nära vill jag naturligtvis gärna vinna priset som är att få en bok publicerad. Har du inte röstat ännu så gör gärna det! Och till alla er som röstat både i grundomgången och i finalen vill jag rikta mitt allra största TACK! Jag är oerhört glad och tacksam för att ni tagit er tid att rösta och att ni gillar bloggen.

Kram!

Marie

Travel Blog Awards 2013!
Här kan du hitta riktiga pang-priser på vandrarhem i Stockholm.
3 thoughts on “SÅÅÅÅ spännande!

  1. Gratulera till din plats inför finalen! Hade redan röstat på dig i denna kategori så fick inte göra det igen. Får mycket inspiration o idéer från din blogg. Underbar energi och vilka fina ungdomar. Lycka till i den fortsatta finalen!

Kommentera

