RAJRAJRAJRAJRAJRAJ!!!!!

Har hållit på att gå i 1000000000 bitar sedan vi fick resultatet i måndags. JAG VANN BLOGGTÄVLINGEN!!!!!!
Överlycklig, chockad, rörd till tårar och nöjd! Beskedet utlöste en sällan skådad hysteriskt galen tjurrusning runt huset. Ja…den dokumenterades😁😄😳😉
20140226-194335.jpg20140226-194517.jpg20140226-194556.jpg20140226-194653.jpg

En mycket lycklig bloggare kommer sova gott inatt! Tänk att jag gick och blev bloggare på gamla dar…..galet och kul!
Blommor från familjen 💚❤💜.

20140226-195707.jpg
Tack alla fina för allt stöd och alla röster. Det var ER förtjänst att jag vann min hett efterlängtade bok baserad på bloggen och för detta är jag SÅ GLAD! Tack för att ni röstade på karusellen. 😍
Jag skulle vilja tacka er alla personligen och ge er en riktigt stor bamsekram 💚.
NI ÄR BÄST!!!!!!! 👍✌🎊🎉

23 thoughts on “RAJRAJRAJRAJRAJRAJ!!!!!

  1. GRATTIS Marie!!! :-)) Jag kände det på mig häromdagen mellan raderna i mailen, men säker vågade jag inte vara!! Jätteroligt och välförtjänt!

  2. TJOLITTAMAJKEN !!! Jisses va´ högt du kan hoppa!
    Slå klackarna i taket!!! TUSEN GRATTIS! Välförtjänt!!!
    Make och ungar måste vara så stolta att dom SPRICKER!!!
    Långsemester i Afrika med oväntat resultat. Keep writing!

  3. Grattis! Du skriver en fantastisk blogg om ert år. Med anknytning till Sydafrika (vi har ett hus i Sydafrika och åker ofta) så är det jätteintressant att läsa om era upplevelser. Återigen, Stort Grattis! Bästa Bloggen på www!

  4. Grattis! Har fått tips om din blogg från Katarina S och läser den med stort nöje (har såklart även blivit väldigt sugen på att åka till Sydafrika)!!

  5. Mycket välförtjänt seger efter en jämn omröstning. Har sagt det förr i andra ordalag, men har ingen skam för att säga det igen – bättre blogg får man leta efter! Är man inte det minsta intresserad av ZA efter att ha läst lite får man väl stanna i Norden. (Hemska tanke. 😨)

  6. Stort grattis till vinsten. Den har du gjort dig förtjänt av. Har varit jätteroligt att följa dig under vår första longstaying – dock inte första besök i Sydafrika. Har fått fina tips o idéer genom bloggen med värme, entusiasm och tempo!!

Kommentera

