Rusig đŸ˜”

Jag Àr helt övervÀldigad av all uppmÀrksamhet, alla gratulationer och lyckönskningar jag fÄtt sedan resultatet presenterades i gÄr. Konstaterar att sociala medier Àr ett mÀktigt verktyg för kommunikation.

SjĂ€lv Ă€r jag fortfarande skuttigt lycklig. Har lust att hoppa, dansa och sjunga. Kanske t.o.m hjula. đŸ˜¶ Dels pga vinsten i tĂ€vlingen men framförallt för att jag Ă€r nöjd och glad över att jag efter mĂ„nga Ă„rs uppehĂ„ll hittade tillbaks till skrivandet. Det ger mig glĂ€dje, avkoppling och stimulans. Visste inte att jag saknade det förrĂ€n jag började skriva igen. Funderar pĂ„ hur jag ska fortsĂ€tta efter hemkomst till Sverige. Vem vill liksom lĂ€sa om nĂ€r jag handlar pĂ„ ICA, trĂ€nar pĂ„ Friskis och Ă€ter falukorv i regnet? 😁. Troligen ingen. NĂ€. MĂ„ste hitta ett annat forum för skrivandet. Men det Ă€r SEDAN. Nu Ă€r jag i underbara ZA ytterligare 3 mĂ„nader och lever loppan och njuter av livet! Hur optimerar vi den sista tredjedelen av vĂ„r vistelse hĂ€r? 2/3 av tiden har passerat men det Ă€r faktiskt en hĂ€rlig 1/3 kvar!!! Följ med.

Hur firar vi vinsten? Ojojojojoj….easy as pie…..vingĂ„rd naturligtvis. Har en speciell i Ă„tanke. En Rolls Royce variant.
NU firar jag med den hÀr godbiten!

20140227-001136.jpg
Framförallt firar jag att chokladen legat nĂ„gra timmar i skafferiet utan myrattack. Hade lagt den pĂ„ ett kassaskĂ„pssĂ€kert stĂ€lle. 1-0 till mig idag. IgĂ„r vann myrorna. Men de vet inte vem de strular med. 👿 Vem Ă€r smartast egentligen; jag eller myrorna? 😉
Som ni förstĂ„r Ă€r livet i ZA lĂ„ngt ifrĂ„n sĂ„ glamouröst som vissa av er tror. 😇
Hade t.ex sÀllskap av den hÀr sötnosen pÄ toa i morse.

20140227-093817.jpg
Drömprinsen lÄg redan i sÀngen sÄ jag brydde mig inte om att pussa den hÀr lÀskiga paddan. StÀngde helt enkelt toadörren och gick dÀrifrÄn.

3 thoughts on “Rusig đŸ˜”

Kommentera

