Det gĂ„r bra nu….😁

Fredag och dags för underbara Ladies Surf igen. Funderar allvarligt pĂ„ att sĂ€lja allt jag har och flytta ner pĂ„ stranden och surfa pĂ„ heltid….. 😳. Eller inte. Men ÅHHHH vad jag Ă€lskar att surfa!!!! Idag var det pĂ„ dagen 2 mĂ„nader sedan jag stod pĂ„ en surfbrĂ€da första gĂ„ngen i mitt liv. DĂ„ sĂ„g det ut sĂ„ hĂ€r:
MĂ„nga kallsupar….
20140228-150121.jpg
Oftare under Ă€n över brĂ€dan…
20140228-150343.jpg
Och nĂ€r jag vĂ€l kom upp ropade surfkillen: ”Bend your knees! You look like a fuckin’ ballerina….!!!!” Jag kunde strypt den hjulbenta solbrĂ€nda 20-Ă„ringen….😁. Ja det Ă€r sant. Alla riktigt duktiga surfare nere pĂ„ Strand Ă€r hjulbenta. Utan att göra en evidensbaserad studie har jag dragit slutsatsen att det har med surfingen att göra. 😊
20140228-150817.jpg
IDAG, efter tvÄ mÄnader ser det ut sÄ hÀr:
Fortfarande lite ballerina men vĂ€ldigt mycket mer böjda knĂ€n om du frĂ„gar mig. Framförallt Ă€r vattenplumsandet historia…..!!!!!
20140228-151112.jpg

20140228-151823.jpg
Lycklig.

20140228-151528.jpg
Har till och med lÀrt mig bÀra brÀdan lite mer vÀrldsvant utan att se ut som om den hÄller pÄ och anfaller mig.

20140228-152150.jpg
Är det inbillning eller ser det ut som om jag hĂ„ller pĂ„ att bli lite hjulbent jag med?! 😉

One thought on “Det gĂ„r bra nu….😁

Kommentera

