Yeahhh!

Utvärdering på gymmet efter andra 4-veckors perioden med PT René. Efter första 4 veckors perioden konstaterade hon att min metaboliska ålder var 18. DÅ var jag grymt nöjd. Efter 4 tuffa veckor till deklarerade hon i dag min metaboliska ålder till 15 (!) år!!!!! DÅ var jag ännu nöjdare. Lite försynt konstaterar jag att det troligen är första gången sedan 1993 (sommaren innan min första graviditet) som jag känner mig någorlunda redo för beachen. Naturligtvis med alla skavanker som medföljer en 46-åring med tre graviditeter bakom sig och ett taskigt DNA vad gäller sladdrig hud/rynkor (tack pappa 😍) men det är smällar man får ta. Sanningen är att jag är jäkligt bra på att träna men TROLLA….det kan jag inte.

2 thoughts on “Yeahhh!

  1. Om du håller på så där, får du snart en matobolisk ålder av en 1-åring. 🙂
    Finns det gräns för metabolisk ålder? Vad anses perfekt ålder?

Kommentera

