Bästa vänner 💜

Alla älskar Monica. Barn, vuxna och hundar. Det där med att hunden ska veta sin plats längst ner i familjehierarkin är svårt att praktisera när hon är här 😁.

20140325-185951.jpg
Flera i sällskapet var på utflykt idag så lunchgänget var litet men trevligt. På världens bästa sushi.

20140325-202649.jpg
Efter skolan var det dags för tjejerna att njuta av låååååång hårtvätt hos frisören innan klippning. Definitivt något jag kommer sakna i Sverige. Kan vi göra ett undantag Madde? I allafall i början innan jag acklimatiserat mig? Jag kan tänka mig att nöja mig med 20 min. Hihi. 😘 Huvudmassage är troligen den bästa massagen man kan få.

20140325-203102.jpg
Tilda har nu blivit så stor så att det krävs konstgjorda preparat för att upprätthålla myten om oss blonda svenskar.

20140325-203319.jpg
Den lilla spelevinken är fortfarande lika blond som tidigare. Liten och liten….tittar på kortet och ser en (pre)tonåring. Hon har vuxit 7 cm på 7 månader, nästan 20 cm på 2 år. Snart ikapp mormor.

20140325-203649.jpg
Våfflorna blev lyckade, om än inte som hemma men man kan ju liksom inte få allt eller? 😳

20140325-203851.jpg
Ingen hade några klagomål i alla fall…
Kvällen avslutades med Braai och ytterligare en dansshow av Liza som kvällen till ära bytt ut gammelmoster Monica mot två betydligt mycket vigare och fnissigare danspartners.

20140325-204148.jpg
Min dator har tröttnat idag. Kolsvart. Stendöd ganska ny Mac?!?! Familjen menar att jag får skylla mig själv eftersom jag aldrig stänger av den. I vilket fall som helst innebär det att ni som är nyfikna får vänta lite på superläckra vandringsbilder från helgen. Tyvärr.

Kommentera

