UtvĂ€rdering 👯👊

Vi hade date med RenĂ© igĂ„r igen. UtvĂ€rderingsdag vilket innebĂ€r att vi vĂ€ger och mĂ€ter oss. Detta gör vi var 4:e vecka. Vi har trĂ€nat med henne i 3 mĂ„nader nu och Ă€ntligen börjar det hĂ€nda grejer! (MĂ„ste vara Ă€rlig och erkĂ€nna att förbĂ€ttringarna gĂ„r hand i hand med fĂ€rre vingĂ„rdsbesök….😉). Fettprocenten minskar och muskelmassan ökar. Fick besked igĂ„r om att min metaboliska Ă„lder gĂ„tt frĂ„n 17 Ă„r till 12 pĂ„ en mĂ„nad sĂ„ nu Ă€r jag nöjd! JĂ€mngammal med min yngsta dotter. Man tackar. Hon sĂ„g dock skeptisk ut. Försökte förklara för henne vad metabolisk Ă„lder Ă€r men tappade hennes intresse ganska snart.

Faktum Ă€r att mina tvĂ„ Ă€rligaste kritiker Piff och Puff konstaterade i veckan att ”mammas mage Ă€r SÅ mycket mindre”. Ljuv musik i mina öron. Ännu bĂ€ttre Ă€n Renes mĂ„ttband. Undrar om jag ska höja deras veckopeng? 😉

Tilda och PT René. Kolla in Tildas trÀningskjol. En slags kombinerad kjol/byxa som det Àr vÀldigt populÀrt att trÀna i pÄ vÄrt gym. Underbart skön. Och snygg. Och luftig.

20140417-225729.jpg

2 veckor kvar av ”nĂ€ra-döden-trĂ€ning” med RenĂ©. Nu jĂ€klar kör vi Tilda. đŸ’Ș
Men först: Camping! Nu Äker vi. Hoppas ni alla fÄr underbara, sköna dagar med trevligt sÀllskap.

Kommentera

