Bucketlist

Vi arbetar med vår ”bucketlist” sedan några dagar. Stort som smått. Idag har jag och tjejerna handlat en årsförbrukning av träningskläder. Halleluja!

20140426-164730.jpg
Fick en fråga från en läsare angående våra bucketlists och jag återkommer i detta ämne. 👍😃
På tal om läsare så passerade statistiken idag 120.000 visningar på bloggen på 8 månader. Galet och overkligt men också väldigt roligt. Tack alla ni som läser och ni som kommenterar. KUL! Om alla ni som läser bloggen köper min bok när den är publicerad kan jag sluta jobba och dricka skumpa med Läckberg på Stureplan. Eller inte. Hehe. 😉 Boken blir till de närmst sörjande och några dagar efter hemkomst står jag i re:build-uniformen på 2E’s Göteborgskontor redo att göra hälsoprofiler, ettrigare än någonsin efter ett års semester. 2E: var redo! Jag kanske till och med kommer i mina nya sydafrikanska träningskläder. 😎

20140426-171345.jpg

5 thoughts on “Bucketlist

  1. Hej Marie, du har oxå minst 1 läsare från Kina, men då kinesiska staten spärrar sidor som fb och wordpress syns det inte då man får ta lite omvägar 😌 Tack för fantastisk läsning och allt du delar med dig av! Det är roligt att jämföra livet i Sydafrika med livet här i Shanghai. Men ngt har vi gemensamt och det är längtan till Stocken och din fina syster Åsa 😀 Lycka till med allt! /Johanna

  2. Det var ine dåligt det! Men jag är inte förvånad. Dagen är inte fullkomlig, förrän
    jag läst din blogg. Du tog ju första pris, vetja! – Kommer att läsa boken, om möjligt. 🙂

    Härliga kläder!

  3. Ja det är väldigt galet, precis som mycket annat här 😁. Luftföroreningar och bristen på natur gör att jag saknar Sverige mkt i perioder. Vi bor på Stocken (Tönsäng) på somrarna när vi är hemma på ”semester” där mina föräldrar har ett ställe 😍. Nix, jag har ingen blogg men det finns några bra härifrån som jag följer! Ha det fint /Johanna

  4. Hej!
    Här kommer en hälsning från en läsare i Dubai, Förenade Arabemiraten.
    Har följt din blogg ett tag, tack för all livsglädje du förmedlar!
    Jag bor i Dubai sedan augusti 2012 med man och två barn, 7 och 11 år. Har tidigare även bott tre år i Nigeria, så jag är också ”biten” av Afrika och älskar det!
    Blev lite nyfiken när du skrev att du skall ge ut en bok. Är det bloggen som skall bli en bok och i så fall undrar jag vilket företag du kommer att använda till detta. Har tittat runt på olika företag, men har inte hittat något som kan publicera alla bilder som jag vill ha med från min blogg.
    Njut av er sista tid i ZA, kanske vi springer på varandra på Orust i sommar. Jag bor på Edshultshall när jag inte är här i öknen.
    Kram från Sara

Kommentera

