så.himla.coolt.

Det var alldeles underbart att sväva omkring uppe i luften som en fågel. En riktigt häftig känsla. Vill göra igen.

Tjohooooooo!!!!!! Kolla Lion´s Head i bakgrunden.

Bild

Vill du göra lite konster frågade piloten? Gärna sa jag och visste knappt vad som var upp och ner efter ett par sekunder.

 

BildVilken utsikt!

BildDet här var faktiskt det sista som stod på min ”saker som jag vill göra i Sydafrika”- lista. De stora önskningarna inför ZA äventyret var:

– massor av tid med familjen – check

– lära mig surfa – check

– dyka med the great white shark – check

– paragliding eller skydiving – check

– överdos av träning – check

– safari – check

– 40 unika vingårdar, dvs 1 ny i veckan – check

– involvera mig i något typ av kåkstadsprojekt – check

Vilket år! Lördag hela veckan. 1 månad kvar att njuta. På dagen om en månad sitter vi på ett plan på väg till Europa igen.

4 thoughts on “så.himla.coolt.

  1. HANG GLIDING! Va´ himla kul! Det är en sak jag vill göra innan jag kilar runt hörnet.
    Hade planerat att göra det, när jag fyllde 80 men det blev inte av.
    But – it´s never too late. Såg helt underbart ut. Hur är det med landningen?
    Tar den hårt på benen?

  2. Suveränt Marie
    Vi är verkligen imponerade, måste varit en fantastisk upplevelse
    att hänga där uppe, La Mama säger att hon gärna vill göra den grejen
    om (när), vi åker dit nästa gång.
    Kramar från oss

Kommentera

