Hemma <3

Fina grannen i Sävedalen sedan många år tillbaks skickade en bild till mig i morse på vårt hus. Jag fick nästan hjärtklappning. Jag älskar vårt hus och framförallt den platsen det ligger på. Det kändes riktigt bra att se huset. Jag är för alltid förälskad i Sydafrika och kommer förhoppningsvis att återvända hit många gånger. Men Sävedalen är hemma. Vill inte åka hem i dag, men om en månad passar det alldeles utmärkt. Ska bara hinna göra lite mer här först.🙂

Hallå huset och alla grannar! Snart är vi hemma igen. Hoppas ni är glada för det……även om det innebär att ungdomarna och deras partyn är tillbaks på gatan……:)

BildBildBildDe två sista bilderna på huset tog jag samma dag som vi lämnade det förra sommaren i slutet av juni. Snart ett år sedan. Känns som en livstid. Oj vad vi har sett, gjort och upplevt mycket på den tiden. När jag tänker efter är det helt fantastiskt. Känns som en dröm.

Kommentera

