Min bok!!!!!

Tidigare i år vann jag en bloggtävling på SuperSaverTravel i kategorin
”Bästa bloggen om att bo och leva utomlands”. Därav badgen i headern. 👍😃
Det var fantastiskt kul och galet mycket uppståndelse en vecka men sedan ”glömde” jag liksom bort det. Priset i tävlingen var att få sin blogg publicerad som en bok. Av den anledningen hade jag idag kontakt med förlaget som ska ge ut boken. Jag tänkte fortsätta blogga några veckor efter hemkomst om hur det blev när vi kom tillbaks till Sverige men därefter ska boken ganska snart publiceras. Den innehåller då månaden innan avresa, tiden här och månaden efter vi kom hem. Totalt ett år.

Jag kan inte fatta att det är sant! Tänk att förlaget ska publicera och trycka min blogg som bok. Det känns häftigt att jag kommer få se den i bokform! Förlaget heter Books on Demand. Deras affärsidé bygger på att boken skapas digitalt. Därefter kan vem som helst över hela världen beställa boken och få den inom 12 timmar. Det innebär således att bara de böckerna som beställs går till tryck. Jag kommer få boken redigerad, publicerad samt utgiven i ett exemplar. Vill jag eller någon annan ha ytterligare exemplar går man in på hemsidan eller i en bokhandel och beställer. Genialt, kostnadseffektivt och miljömedvetet!
Läs mer på http://www.bod.se

Så här glad blev jag när jag fick reda på att jag vunnit!

20140514-195122.jpg

2 thoughts on “Min bok!!!!!

Kommentera

