☀☀☀☀🍂🍁🍂🍃

Fredag! Sista dagen i skolan för Liza. Sista gången vi packar lunchväskan. Den kommer jag tycka det är skönt att slippa. Heja bamba!

20140523-102412.jpg
Fortfarande strålande sol och maj slår oss med häpnad. Trodde det skulle bli blött i maj men det har visat sig vara en kanonmånad för oss nordbor med härliga 25 grader och sol. Passar mig bättre än de 35-40 grader vi hade en lång period. Tittar på väderleksrapporten för de sista dagarna. Solen fortsätter att skina ända tills samma dag vi lämnar CT. Då verkar vinterregnet dra in över Western Cape. ZA gråter för att vi åker…hehe….😁😉. Passar säkerligen bra med vår sinnesstämning den dagen för det kommer fällas många tårar då….😭.

20140523-102925.jpg
Hösten i ZA är minst lika vacker som våren och sommaren. Så här ser det ut i vårt villakvarter just nu.

20140523-103202.jpg

20140523-103309.jpg

20140523-103454.jpg
Reflekterade igår över saker jag kommer sakna. Svaret blev allt! (Förutom lunchväskan 😊). Kommer till och med sakna vänstertrafiken. Det känns naturligare för mig att köra på vänster sida. 😝

20140523-104418.jpg
Monica Grell, jag lovar! Jag parkerade vid vägkanten för att ta kortet…eller? 😗

Kommentera

