Avsked 😱

”Jag klarade inte riktigt av att sĂ€ga hejdĂ„ till alla, sa Liza. Det kĂ€ndes lite svĂ„rt. Vi var alla ledsna. SĂ„ jag bestĂ€mde att jag skulle komma tillbaks pĂ„ mĂ„ndag och tisdag och hĂ€lsa pĂ„.”

20140523-182927.jpg

20140523-183023.jpg

20140523-183057.jpg

20140523-183128.jpg

20140523-183202.jpg

20140523-183227.jpg

20140523-183252.jpg

Hon hade vĂ€skan full med brev och smĂ„ presenter bĂ„de frĂ„n kompisar och lĂ€rare som var rörande fina. 💚💜 Hon kommer vara saknad pĂ„ Rhenish. Hon kommer sakna dem ocksĂ„.

Vad hon inte visste dĂ„ var att hon kl 18 skulle bli kidnappad av sina kompisar för en avskedsfest!!!! Det vet hon nu. 😃. Festen Ă€r i full gĂ„ng hemma hos hennes kompis Annie. 🎊🎉🎋🎁🎐

4 thoughts on “Avsked 😱

  1. Vad ska man sÀga ?
    HĂ€rligt att se Liza ihop med sina kamrater…
    Vi Àr stolta över hur hon har gjort sin resa dÀr nere i ZA,
    lika stolta över Viktor og Tilda oxo naturligtvis, men Lilla Liza villle ju faktiskt
    inte Ă„ka med frĂ„n början….
    Bra jobbat Liza
    Kramar
    M/M

  2. Ett minne för livet! HÀrliga bilder!
    Svenska skolan kommer nog att kÀnnas liteŽ underligt till att börja med.
    Men det fina med unga barn Àr, att dom anpassar sej vÀldigt kvickt.

  3. Åh jag kĂ€nner i hela kroppen hur det Ă€r att ta avsked för barn. Jag tror aldrig jag sett vĂ„r son sĂ„ ledsen som nĂ€r hans kompisar kidnappade honom sista kvĂ€llen i Spanien för ett ordentligt avsked… Glad och ledsen. Kan ju tillĂ€gga att han Ă€r superglad nu att vara tillbaka i USA!

  4. Ruth: hÄller med, de anpassar sig i rekordfart.
    eastcoastmum: hĂ€rligt att ni trivs sĂ„ bra over there…som att komma hem antar jag.:)
    Ma och Pa: ja tÀnk hur bra det blev med tanke pÄ hennes motvilja att Äka hit..:)

Kommentera

